Kad govorimo o konkurenciji, ne brinu me druge bankarske grupacije već kompanije poput Facebooka i Applea, ustvrdio je nedavno jedan europski bankar zadužen za poslovanje s građanima. Bojazan se čini na mjestu u svijetu u kojem vlada digitalna transformacija: svakog dana na YouTubeu se pogleda četiri milijarde video uradaka, a s 845 milijuna korisnika Facebookova baza gotovo dvaput nadmašuje populaciju Europe.
Ne iznenađuje stoga da klijenti imaju sve manje potrebe za odlaskom u poslovnice. Doduše, priča pomalo podsjeća na situaciju kad se prije 60-ak godina pojavila televizija pa se se počeli odbrojavati posljednji dani radiju ili pak, gotovini pojavom plastičnih kreditnih kartica. Zbog digitalnih tehnologija, posebno pametnih telefona, evidentno je da se biznis banaka s građanima mijenja iz korijena. Možda zbog nasljeđa i tranzicijske potrebe da posjedujemo nove stvari, srednja i istočna Europa postala je testni poligon za nove digitalne kanale banaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu