Nakon jednogodišnjih pregovora s vlasnicima tvrtke Smilje i bosilje i tvrtkom Ayus Gmbh, vlasnicima i proizvođačima Oshadhi brenda, hrvatska tvrtka Terra Organica kupila je Smilje i bosilje i postala ekskluzivni zastupnik Oshadija na našem tržištu.
"S obzirom na visoke udjele u prodajnim rezultatima tvrtke Smilje i bosilje, kojoj je Terra Organica bila vodeći kupac te činila preko 60 posto prodaje, odlučili smo se na kupnju. To je bio logičan nastavak prodajnih rezultata koje smo ostvarivali distribucijom Oshadhi proizvoda", pojasnila je Nikolina Karin, osnivačica Terra Organice. Kako tvrdi, Oshadhi predstavlja premium brend u području aromaterapije, od samih početaka visoko je pozicioniran u očima potrošača, a u svom profesionalnom radu koriste ga i najpoznatiji fitoaromaterapeuti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu