Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Toyota opovrgnula povezivanje sa Suzukijem

Autor: Tomislav Pili
27. siječanj 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Toyota je i dalje lider po prodaji/Reuters

Japanski automobilski div objavio da ga zanima Daihatsu, a ne Suzuki.

Tokio Japanski proizvođač automobila Toyota i dalje drži lidersku poziciju ispred Volkswagena (VW), a u srijedu je demantirala da sa Suzukijem razgovara o povezivanju. Toyota je lani prodala 10,5 milijuna automobila u cijelom svijetu, više od njemačkog rivala te američkog General Motorsa (GM). VW je, naime, prodao 9,93 milijuna automobila, a GM 9,8 milijuna vozila.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ujedno je Toyota priopćila kako razmatra kupnju preostalog udjela u Daihatsu, proizvođaču malih automobila koji su vrlo popularni u Japanu. Toyota trenutno drži 51 posto udjela u Daihatsu, a preuzimanje preostalog udjela pomoglo bi joj u daljnjem tržišnom pozicioniranju ovog brenda. "Toyota bi mogla koristiti Daihatsu kao što Volkswagen koristi brend Škode ili Renault brend Dacije", kaže za Reuters Christopher Richter, analitičar CLSA. Po objavi vijesti Daihatsu je na Tokijskoj burzi jurnuo za 20 posto.

Tokio Japanski proizvođač automobila Toyota i dalje drži lidersku poziciju ispred Volkswagena (VW), a u srijedu je demantirala da sa Suzukijem razgovara o povezivanju. Toyota je lani prodala 10,5 milijuna automobila u cijelom svijetu, više od njemačkog rivala te američkog General Motorsa (GM). VW je, naime, prodao 9,93 milijuna automobila, a GM 9,8 milijuna vozila.

Ujedno je Toyota priopćila kako razmatra kupnju preostalog udjela u Daihatsu, proizvođaču malih automobila koji su vrlo popularni u Japanu. Toyota trenutno drži 51 posto udjela u Daihatsu, a preuzimanje preostalog udjela pomoglo bi joj u daljnjem tržišnom pozicioniranju ovog brenda. "Toyota bi mogla koristiti Daihatsu kao što Volkswagen koristi brend Škode ili Renault brend Dacije", kaže za Reuters Christopher Richter, analitičar CLSA. Po objavi vijesti Daihatsu je na Tokijskoj burzi jurnuo za 20 posto.

S druge pak strane, skočile su i dionice Suzukija i to za 11 posto nakon napisa poslovnog lista Nikkei da Suzuki i Toyota razgovaraju o mogućnostima povezivanja. To bi Toyoti širom otvorilo vrata indijskog tržišta automobila gdje Suzuki drži polovicu udjela. Međutim, japanski div opovrgnuo je napise da je u pregovorima sa Suzukijem. Podsjetimo, Suzuki je 2010. stupio u "brak" sa VW-om, ali je ubrzo veza puknula te rezultirala i sudskom bitkom dvaju kompanija.

Autor: Tomislav Pili
27. siječanj 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close