Hrvatska poljoprivredna i prehrambena proizvodnja ima značajnih problema, ali je to i dalje jedan od najvitalnijih dijelova ukupnog nacionalnog gospodarstva, zaključak je panela diskusije "Kako do konkurentnog proizvoda i uspješna plasmana tržišta" koji se održao u sklopu konferencije Snaga hrvatske hrane 2016. u utorak u organizaciji Poslovnog dnevnika u Zagrebu. Jedan od važnijih igrača na hrvatskom prehrambenom tržištu je zasigurno i konditorska industrija koju je na Konferenciji predstavljao Krunoslav Alvir, član uprave Zvečeva.
Ta tvrtka je izlazak s uskog domaćeg tržišta našla u britanskom divovskom trgovačkom lancu Tesco. "Hrvatska konditorska industrija je kvalitetna, ali je problem što svi imamo preširoki asortiman, a što nam guši konkurentnost. Svi ciljamo na usko tržište od 2025 milijuna potrošača, a imamo kapacitete za 200 milijuna kupaca. Stoga je nužno da izađemo na svjetsko tržište. To nije jednostavno kako se na prvi pogled može činiti. Izvozne prepreke su velike, a ako želite izaći s vlastitim brendom, onda i nepremostive. Hrvatska nije poznata po čokoladi i u konkurenciji švicarskih, njemačkih, belgijskih i sličnih proizvođača nemate veliku šansu. Morate nabaviti sve certifikate, platiti ulazne troškove na police trgovina, ulagati u brend i osigurati logistiku – to iziskuje ogroman novac koji niti jedna tvrtka kod nas nema", kaže Alvir.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu