Combis, tvrtka u vlasništvu Hrvatskog telekoma, objavila je prvu geografsku kartu koja prikazuje kuda se po Hrvatskoj unazad šest mjeseci kretalo više od pola milijuna izbjeglica i imigranata na putu prema Njemačkoj. Najveći hrvatski sistemski integrator, kojeg je HT kupio prije šest godina za 25,5 milijuna eura, time je pokazao mogućnosti svog novog izvoznog proizvoda nazvanog Husky.
Top izvozni proizvod
Goran Car, Combisov direktor za Integrirana IT rješenja i usluge ističe da su nakon svog cloud proizvoda ComClouda razvili i svoj big data proizvod Husky, nazvan po istoimenoj pasmini pasa. "Naš Husky voli žvakati velike količine podataka što je i smisao big data analitike, a plan je da to bude jedan od naših top izvoznih softverskih proizvoda u nadolazećem razdoblju", kaže Car. Globalna potražnja za proizvodima i uslugama koji se temelje na big data tehnologiji, prema procjeni agencije IDC, rastu po prosječnoj godišnjoj stopi od 23,1 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu