Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HBO iz Španjolske kreće u bitku s Netflixom

Autor: Poslovni dnevnik
21. siječanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Zasad nije poznato koliko će stajati nova HBO usluga koja će debitirati u Španjolskoj

Televizijska kuća će do kraja godine gledateljima ponuditi online streaming.

New York Američka televizijska kuća HBO odlučila se na bitku s konkurentskim video streaming servisom Netflixom, a okršaj će početi na španjolskom tržištu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ondje će HBO startati sa samostalnim online streaming servisom koji bi gledateljima u toj zemlji trebao biti ponuđen najkasnije do kraja ove godine. Zanimljivo je da se HBO odlučio svoju produkciju plasirati isključivo tim kanalom što znači da će, kada im s ostalim providerima istekne ugovor o emitiranju HBO-ovih sadržaja, on biti dostupan isključivo putem novog online kanala. Zasad nije poznato kako će konkretno izgledati nova usluga u Španjolskoj ni kolika će biti njezina cijena.

New York Američka televizijska kuća HBO odlučila se na bitku s konkurentskim video streaming servisom Netflixom, a okršaj će početi na španjolskom tržištu.

Ondje će HBO startati sa samostalnim online streaming servisom koji bi gledateljima u toj zemlji trebao biti ponuđen najkasnije do kraja ove godine. Zanimljivo je da se HBO odlučio svoju produkciju plasirati isključivo tim kanalom što znači da će, kada im s ostalim providerima istekne ugovor o emitiranju HBO-ovih sadržaja, on biti dostupan isključivo putem novog online kanala. Zasad nije poznato kako će konkretno izgledati nova usluga u Španjolskoj ni kolika će biti njezina cijena.

No o čemu god da je riječ, jasno je da ovim potezom HBO pojačava rivalstvo s Netflixom koji je nedavno proširio svoj domet na 130 zemalja, a broj novih pretplatnika nadmašio je i njihova vlastita očekivanja. Naime, krajem lanjskog prosinca imali su 74,8 milijuna korisnika, od čega čak 5,6 milijuna novih samo u prosincu. U posljednjem kvartalu 2015. prihodi su im skočili gotovo 23 posto. Dionicu HBO-ova suparnika ti su rezultati podignuli za čak sedam posto na 115 dolara. 

Autor: Poslovni dnevnik
21. siječanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close