Darko Knez nakon osam godina napušta kormilo Uprave Konzuma. Rezultati ostvareni za njegova mandata u Konzumu vode ga, šuška se u poslovnim kuloarima, na poziciju potpredsjednika Agrokora gdje će biti zadužen za razvoj ukupne maloprodaje koncerna u vlasništvu najvećeg hrvatskog poduzetnika Ivice Todorića, koja danas posluje na pet tržišta regije.
Uz Hrvatsku tu su još BiH i Crna Gora gdje se biznis trgovine vodi kroz Konzum dok se u Sloveniji i Srbiji vodi kroz Mercator. Iako na izravan upit o toj promjeni u Agrokoru uzvraćaju kako je "Darko Knez i dalje prvi čovjek Konzuma" neslužbeno doznajemo da Knez već prvog radnog dana u siječnju 2016. ulazi u novi ured u poslovnom tornju Agrokora. Njegov nasljednik navodno je osoba iz sustava koncerna, samozatajni Slavko Ledić koji je do sada u kompaniji promijenio dva radna mjesta. Bio je najprije regionalni direktor Konzuma za Dalmaciju, a nakon što je Agrokor preuzeo Mercator postavljen je za direktora za crnogorsko tržište. U javno dostupnim podacima njegovo ime prate tek dvije humanitarne akcije Konzuma u Dubrovniku i Makarskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.papir u koji umataju nareske sada je poput novinskog – zadnje najjeftinije i neupotrebljivo smeće, pogotovo ako je narezak malo vlažan, poput šunke; to je dokaz balkanskog načina razmišljanja i štednje (ako si bolji papir uopće mogu priuštiti) na najgorem mjestu; dobavljačima su dužni milijarde kuna te ih oni zapravo financiraju, a ovi im vraćaju ucjenama i skupom naplatom svega i svačega; uglavnom, što se kvalitete proizvoda i same kupnje tiče – bilo bi najbolje da ih preuzme neki veliki retailer (pričalo se o Tesco-u); ode kvragu priča o hrvatskom velikom maloprodajnom lancu
Konzum je svaki dan sve jadniji, sa kvalitetom ponude i cijenama ne može parirati konkurenciji.
a prvi rezultat je:
uz jace povecanje prometa pada im zarada jer su im ulazne cijene (zbog odgode placanja od preko 365 dana) strava.
On je dakle potrosio jedan cijeli ciklus nabave i sada se to jos proglasava uspjehom?
volio bih da je tako jer kada padne agrokor, od i hr jer je agrokor postao “too big to fall” a to sada i u buducnosti svi polako placamo.
Uključite se u raspravu