Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Bonbon otvorio svoj prvi shop u Zagrebu

Autor: Poslovni.hr
03. prosinac 2015. u 10:31
Podijeli članak —
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Zaposlenici su educirani kako bi odgovorili na svako pitanje te pomogli korisnicima u interakciji i testiranju svih uređaja dostupnih u toj flagshiptrgovini.

Bonbonova trgovina u Zagrebu, na adresi Trg Drage Iblera 3 suvremeno je dizajniran prostor u kojem korisnici mogu testirati sve dostupne uređaje, isprobati aplikacije i odabrati svoju omiljenu dodatnu opremu – uz mogućnost kombiniranja popusta, baš kao i bonbonovih tarifa. Prije negoli donesu odluku o kupnji, korisnici mogu isprobati sve uređaje koji su im na raspolaganju zahvaljujući današnjoj mobilnoj tehnologiji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„Otvorili smo trgovinu koja kupnju telekomunikacijske opreme nastoji pretvoriti u užitak, i upravo to je taj revolucionarni koncept! Interaktivnost, profesionalna pomoć, informacije i zabava ovdje konvergiraju kako bi postigli stopostotno korisničko zadovoljstvo“, istaknuo je Diego Perez Tenessa De Block, direktor bonbona.

Bonbonova trgovina u Zagrebu, na adresi Trg Drage Iblera 3 suvremeno je dizajniran prostor u kojem korisnici mogu testirati sve dostupne uređaje, isprobati aplikacije i odabrati svoju omiljenu dodatnu opremu – uz mogućnost kombiniranja popusta, baš kao i bonbonovih tarifa. Prije negoli donesu odluku o kupnji, korisnici mogu isprobati sve uređaje koji su im na raspolaganju zahvaljujući današnjoj mobilnoj tehnologiji.

„Otvorili smo trgovinu koja kupnju telekomunikacijske opreme nastoji pretvoriti u užitak, i upravo to je taj revolucionarni koncept! Interaktivnost, profesionalna pomoć, informacije i zabava ovdje konvergiraju kako bi postigli stopostotno korisničko zadovoljstvo“, istaknuo je Diego Perez Tenessa De Block, direktor bonbona.

Zaposlenici su educirani kako bi odgovorili na svako pitanje te pomogli korisnicima u interakciji i testiranju svih uređaja dostupnih u toj flagshiptrgovini. Postavljeni su i posebni zasloni kako bi korisnici, pored osobnog testiranja, mogli provjeriti i ocjene ostalih korisnika te tako otklonili bilo kakve sumnje i dobili najbolje moguće informacije i savjete.

McCann / Fahrenheit, agencija koja kreira cjelokupno oglašavanje bonbona, bila je zadužena za grafičko oblikovanje i komunikacijske poruke u dućanu, a arhitektice iz ureda Stanica oblikovale su prostor koji preslikava različita iskustva, i to na isti način na koji ljudi pristupaju različitim mobilnim aplikacijama. Na pametnim telefonima postoje aplikacije za putovanja, glazbu, video zapise i društvene mreže pa su u novoj trgovini postavljena područja zvana tubes, gdje korisnici mogu isprobati različite tehnologije i pristupiti specifičnim informacijama. 

Bonbonova trgovina bit će otvorena radnim danima od 8 do 20 te subotom od 8 do 15 sati.

Autor: Poslovni.hr
03. prosinac 2015. u 10:31
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close