Zamislite da kupujete bilo koji proizvod i da nijedan od njih nije brendiran, kako biste odlučili koji biste kupili? Mercedes i Yugo bili bi samo automobili, Pepsi i Coca-Cola bili bi sokovi, i teško bi vas itko uvjerio da agentu osiguranja potpišete policu, dok niste odmjerili možete li mu vjerovati, a to činite upravo koristeći se saznanjima koje obuhvaća brend.
Na Poslovnom uzletu grada Čakovca 3. prosinca imat ćete priliku poslušati besplatno predavanje na temu “Brendiranjem OPG prestaje biti samo jedan od mnogih i postaje jedinstven“ koje će održati Tomislav Ceronja, direktor kreativne agencije HYPE.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu