Srpska industrija voćnih sokova već godinama uspješno odolijeva inozemnoj konkurenciji, čak u toj mjeri da niti povremeni akcijski "prodori" svjetskih brendova nisu našli put do srpskog kupca.
Očito, srpski potrošač više vjeruje voćnom soku i nektaru iz domaćih proizvodnih pogona, pišu Večernje novosti. Takvi zaključci srpskih medija nisu samo pokušaji hvaljenja domaćih proizvoda jer Srbija godišnje proizvede oko 230 milijuna litara voćnih sokova (u 2014. 205.230 tona), što tu zemlju uvrštava u velike proizvođače u regiji. Naime, Grčka proizvodi oko 187 milijuna litara godišnje, Mađarska 127 milijuna, Rumunjska 111 milijuna, Bugarska 106 milijuna, a Slovenija 40 milijuna litara voćnih sokova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu