Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Prijevoznici izgubljeni u šumi pravnih propisa EU

Autor: Poslovni dnevnik
15. listopad 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Restrukturiranje CA bio je i pravni izazov/Ivo Čagalj/PIXSELL

Pri primjeni pravne stečevine EU ministar Hajdaš Dončić susreo se, kaže, s puno izazova.

Zagreb Područje transportnih usluga zakonski je uređeno s oko 30.000 stranica EU propisa te s oko 100 presuda europskih sudova, pa ne čudi da se većina prijevoznika teško snalazi, a to im je bitno za opstanak na tom europskom tržištu, istaknuto je na Međunarodnoj konferenciji o transportnom pravu i pravu osiguranja Intraslaw 2015.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Više od 90% propisa koji uređuju područje prometa donosi se u Bruxellesu, a uz nacionalne propise postoje još i stotine međunarodnih konvencija, rekla je Nikoleta Radionov, predsjednica Organizacijskog odbora konferencije, upozorivši da je praksa pokazala da je informiranost u tom području gotovo nepostojeća. Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš-Dončić upitao je kako će europski zrakoplovni prijevoznici, koji imaju strogo regulirane uvjete i ne primaju državne subvencije, odgovoriti na, primjerice, konkurenciju azijskih ili arapskih prijevoznika, koji ih dobivaju.

Zagreb Područje transportnih usluga zakonski je uređeno s oko 30.000 stranica EU propisa te s oko 100 presuda europskih sudova, pa ne čudi da se većina prijevoznika teško snalazi, a to im je bitno za opstanak na tom europskom tržištu, istaknuto je na Međunarodnoj konferenciji o transportnom pravu i pravu osiguranja Intraslaw 2015.

Više od 90% propisa koji uređuju područje prometa donosi se u Bruxellesu, a uz nacionalne propise postoje još i stotine međunarodnih konvencija, rekla je Nikoleta Radionov, predsjednica Organizacijskog odbora konferencije, upozorivši da je praksa pokazala da je informiranost u tom području gotovo nepostojeća. Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš-Dončić upitao je kako će europski zrakoplovni prijevoznici, koji imaju strogo regulirane uvjete i ne primaju državne subvencije, odgovoriti na, primjerice, konkurenciju azijskih ili arapskih prijevoznika, koji ih dobivaju.

Rekao je da se proteklih godina pri restrukturiranju poduzeća i primjeni pravne stečevine EU susreo s puno izazova, navodeći kao primjer zahtjevno restrukturiranje Croatia Airlinesa. Ocijenio je i da Hrvatska nema preveliki broj agencija te da su joj one potrebne kako bi se zaštitilo tržišno natjecanje i tržište od državnog i privatnog monopola. 

Autor: Poslovni dnevnik
15. listopad 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close