Brend definitivno nije logotip ili slogan, nisu proizvodi niti usluge, kao što ni reklama nije brend već alat. Misija služi kao podsjetnik kompanijama da ne zaborave gdje idu, dok se pravo značenje brenda sastoji od stajališta, pogleda na svijet u strateškom smislu i vrijednosti u potrošača. „Kompetitivna se prednost koristi kao alat u stvaranju i održavanju, a ideologija brenda izvor je smisla i značenja za ljude i zajednice.“, rekao je Karlo Stojčević, direktor kreativne agencije RedPoint.
Proizvodi i brendovi razlikuju se u nekoliko točaka, od kojih je među važnijim razlikama činjenica da proizvod brzo zastari dok brend može biti vječan. Za proizvode su zaduženi trgovci, a brend kupuje potrošač, ključan je kriterij i jedinstvenost – proizvod konkurencija lako kopira, dok je brend jedinstven. Dobrim se brendiranjem stvara lojalnost kod potrošača i realizira se konkurentnost na tržištu, što posljedično ovakav pristup zapravo kreira odnos s krajnjim korisnicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu