Dvojica studenata ekonomije, Sandro Bujan i Luka Mijatović, od srednjoškolskih su dana strastveni poklonici društvenih igara. S vremenom su igranje igara zamijenili noćnim izlascima i druženjima s prijateljima, pa ih je mučilo kako to spojiti u jedno. Tako su došli na ideju 'WeePartyja', društvene igre koju su kao projekt prijavili i na natječaj Poslovnog dnevnika 'Hrvatska pamet Hrvatskoj'.
Bujan i Mijatović postali su svjesni da potražnja za društvenim igrama raste u vrijeme recesije zbog cijene i potrebe za druženjem. "Danas više nego ikad imamo osjećaj da ljudi više vremena provede pred ekranima svojih mobitela, tableta, računala, televizora nego sa svojim obiteljima i prijateljima." Vođeni time i idejom vlastite zabave, kreirali su društvenu kartašku igru namijenjenu prvenstveno mlađoj populaciji od 18 do 28 godina starosti. "Kao i svaka dobra ideja, nastala je sasvim slučajno. Prilikom jednog našeg okupljanja na prijateljevu rođendanu osjetila se poveća društvena disonanca između ljudi koji se ne poznaju otprije. Nakon nekoliko zabava, malo mozganja i puno smijeha rodio se WeeParty kao rješenje za neugodne situacije na zabavama", otkrili su Sandro i Luka koji su u periodu od prijave do danas najviše vremena posvetili istraživanju tržišta i potencijalnih korisnika, te zaključili kako na tržištu društvenih igara postoji veliki potencijal.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu