Klijent jedne slovenske banke dobio je pozamašan račun i prijetnju ovrhom zbog duga, ali se ispostavilo da je umro prije sedam godina, a zbog nesporazuma između banke i njegove kćerke račun na banci nije bio zatvoren pa se na njemu akumuliralo negativno stanje, piše u srijedu ljubljanski list "Dnevnik".
Kći je nekoliko dana prije očeve smrti podigla njegovu zadnju mirovinu i tako ispraznila račun. Kasnije je banku usmeno obavijestila o očevoj smrti, ali račun nije po proceduri i zatvorila, za što je trebalo priložiti smrtovnicu i platiti 30 eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu