Kako bi što bolje plasirala svoje brendove poput Argete, Donata, Cedevite, Multipowera ili Bakine tajne na inozemna tržišta, Atlantic grupa reorganizirala je distribucijsko poslovanje kroz dvije glavne zone, Istok i Zapad.
U novoj organizaciji koja je krenula od rujna Zonu Istok čine jugoistočna Europa, Baltik i ZND regija, dok će Zona Zapad obuhvaćati središnju i jugozapadnu Europu, nordijske zemlje te sva tržišta u prekomorskim zemljama. O motivima reorganizacije te izazovima i šansama koje Atlantic planira iskoristiti u široj regiji razgovarali smo sa Srećkom Nakićem, potpredsjednikom Atlantica za Zonu Istok. "Danas 75 posto prihoda ostvarujemo na tržištima ove regije, a pritom smo jedna od rijetkih kompanija koja u portfelju ima brendove s mogućnošću plasmana i prepoznatljivošću izvan regije. U idućem se razdoblju u regiji, ponajprije u zemljama bivše Jugoslavije, iz niza razloga, od ekonomskih do demografskih, ne može očekivati relevantan rast potrošačke košarice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu