Jedna od top tri američke filmske kompanije – Warner Bros Pictures s China Media Capitalom (CMC), investicijskim fondom fokusiranim na industriju zabave, mogao sklopiti sporazum o ulasku na kinesko tržište i to osnivanjem zajedničke kompanije.
Time Warner, u čijem je Warner Bros, prije dvije godine uložio je 50 milijuna dolara u CMC, postavivši temelje trenutnim pregovorima koji pokazuju da, unatoč panici brojnih stranih tvrtki koje posluju u Kini zbog gospodarskog usporavanja, ima i primjera koji pokazuju da se u nekim sektorima itekako isplati pokrenuti poslovanje na tom tržištu. Iako su slični ugovori s filmskim studijima poput Foxa i Disneya sklapani i ranije, Warner Brosov ulazak na kinesko tržište bio bi dosad najambicioznija operacija ovog tipa. Prijašnje su suradnje obično rezultirate snimanjem tek jedne filmske uspješnice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu