Digitalni strateg i marketinški konzultant Ira Kaufman pomaže kompanijama, od onih multinacionalnih do startup tvrtki, u brendiranju, marketingu na društvenim mrežama, integraciji digitalnog marketinga i transformaciji njihovih marketinških stategija. Ima 35 godina iskustva iz poslovnog, neprofitnog i edukacijskog okruženja u stvaranju održivih rješenja na digitalnom tržištu.
Surađivao je s Phillipom Kotlerom, kojeg često nazivaju "utemeljiteljem suvremenog marketinga", na unapređivanju inicijativa u društvenom marketingu. Predsjednik je Entwine Digitala, kompanije koja priprema organizacije da postanu digitalno konkurentne i usmjerava ih kroz digitalnu transformaciju. Na američkom Northwestern University, Lynchburg College School of Business and Economics i na različitim radionicama za viši menadžment diljem svijeta predavo je i pokrenuo tečajeve vezane uz digitalni marketing i društveno poduzetništvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu