Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HUZP nezadovoljan prijedlogom izmjena zakona o potrošačima

Autor: Poslovni.hr/Hina
24. srpanj 2015. u 13:12
Podijeli članak —
Foto: Anto Magzan/PIXSELL

Spornim HUZP drži i predloženo uvođenje registra potrošača koji ne žele da ih se uznemirava telefonskim pozivima radi telefonske prodaje.

Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZP) u pisanom obraćanju Vladi ističe da je nezadovoljna prijedlogom izmjena Zakona o zaštiti potrošača ističući da gotovo uopće nisu prihvaćeni njihovi prijedlozi.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Napominju kako su od pedesetak prijedloga Saveza udruga za zaštitu potrošača i udruga za zaštitu potrošača djelomično prihvaćena samo dva prijedloga, i to oni koji se tiču zatezne kamate i slanje ugovora potrošačima kada se sklapaju poslovi putem sredstava daljinske komunikacije.

Hrvatska udruga za zaštitu potrošača (HUZP) u pisanom obraćanju Vladi ističe da je nezadovoljna prijedlogom izmjena Zakona o zaštiti potrošača ističući da gotovo uopće nisu prihvaćeni njihovi prijedlozi.

Napominju kako su od pedesetak prijedloga Saveza udruga za zaštitu potrošača i udruga za zaštitu potrošača djelomično prihvaćena samo dva prijedloga, i to oni koji se tiču zatezne kamate i slanje ugovora potrošačima kada se sklapaju poslovi putem sredstava daljinske komunikacije.

"Žalosno je što nam se podmeću rješenja koja idu na ruku trgovcima, a zanemaruje se interes potrošača koji i tako teško žive", kažu iz HUZP-a u pismu koje su u petak uputili predsjedniku Vlade Zoranu Milanoviću.

Najboljim primjerom za to drže to što potrošači opet moraju plaćati vrećice s logotipom trgovca i financirati njegovu reklamu. Drže da trgovci pritom i zarađuju, jer vrećica s logotipom trgovca u količinama u kojima je trgovine naručuju ne može koštati više od 30 lipa, a prodaje se za jednu kunu.

Spornim HUZP drži i predloženo uvođenje registra potrošača koji ne žele da ih se uznemirava telefonskim pozivima radi telefonske prodaje. Pita se zašto bi potrošači koji nešto ne žele trebali ostavljati svoje podatke u nekakvom registru te zašto u registru ne bi bili potrošači koji žele da im se nešto šalje?

Autor: Poslovni.hr/Hina
24. srpanj 2015. u 13:12
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Ne može me nitko razuvjeriti da Vlada namjerno, smišljeno i sustavno ne radi na ubrzanom smanjivanju broja Hrvata u Hrvatskoj?

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close