Godinu dana od integracije Mercatora, Konzum bilježi odlične poslovne rezultate u svim bivšim preuređenim prodavaonicama Mercatora.
Prije preuzimanja, prodavaonice su bilježile pad prodaje od 17% u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, da bi se već prvi mjesec nakon prezimanja, u listopadu lanjske godine taj minus smanjio na 3,4%, dok lipanj ove godine donosi rast od 20,9%, a srpanj, prema procjenama, i više od 25%, kazao je jučer u Puli predsjednik Uprave Konzuma Darko Knez, što je zapravo prvi kontakt s javnosti nakon što je Agrokor preuzeo većinski udjel u slovenskom trgovačkom lancu. Računa se kako su prihodi Konzuma s integriranim Mercatorom u prvom polugodištu ove godine u Hrvatskoj rasli 10% u odnosu na isto razdoblje lanjske godine, iako je početak godine bio težak. No s novim konceptom prodavaonica i novim maloprodajnim standardima, s kojima promet u nekadašnjim prodavaonicama Mecatora raste i više od 100% – u Zadru i 137% – očekuje se da će taj rast slijediti i do kraja godine, dok su na regionalnoj razini planirani prihodi veći od 6 milijardi eura uz tržišni udjel veći od 30%.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kako još nije dopušteno komentirati članak o Lidlovim cijenama, moram ovdje napisati da je taj Knez obična lažovčina i Todorićev potrčko, jer to što izjavljuje nema nikakve veze s njihovim prevarama kupaca, koji ne obraćaju pažnju na njihove marketinške smicalice, nekada za isti proizvod, u istom centru na dva različita mjesta imaju različite cijene
vidi, zbilja ni ja [emo_smijeh][emo_palacg]
Ja više ne kupujem u Mercatoru od kada ga je preuzeo Knzum
Prihodi KONZUMA narasli su zbog popunjenja zaliha, svih centara
u kojima se nalazila maloprodaja Mercatora….
10 % povećanje prihoda u Konzumu – je recimo -osnovna zaliha robe…
proslijeđena iz distribucijskog centra KONZUM u maloprodajnu mrežu.
Promet KOnzuma – će se moći komparirati tek za godinu –dvije, u odnosu
na broj poslovnica prije kupnje Mercatora i poslije.
Nisam ekonomista ali kada procitam ovakve misli odmah vidim pred sobom lazljive managere Konzuma koji se hvale glupostima koje todorici stalno puse.
Jedni drugima tepaju a sve na stetu radnika i poslovanja…ali ne ide to tako dovijeka!
Strava!
Kako god, ne daj boze da se unisti taj konzum jer to je zadnji cavao u lijes hr drzave odmah.
Uključite se u raspravu