Svetozar Janevski, vlasnik vodećega makedonskog proizvođača vina Tikveš, iza sebe ima dugogodišnju uspješnu poduzetničku karijeru, no u Hrvatskoj je pažnju počeo privlačiti u posljednje vrijeme kao potencijalni kupac posrnule državne tvrtke Badel 1862. Ovih je dana ušavši u zakup Beogradske industrije piva (Bip) počeo ostvarivati plan regionalnog širenja, o kojem detalje otkriva u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Što sve obuhvaća plan poslovne ekspanzije Tikveša na domaćem tržištu i u regiji?
Mnogima koji su radili u posljednjih 30-35 godina jasno je da sve zemlje Balkana moraju surađivati kad je riječ o prehrambenoj industriji. Sve zemlje su male da bi jednostavno poslovale s Europom i svijetom. Godinama pokušavam objediniti kompanije i napore poduzetnika u regiji. Uz mnogo truda i s vizijom koju sam postavio mislim da je to moguće. Vrijeme će pokazati koliko će to biti uspješno, no ako imate kvalitetne suradnike na poslovnom putu koji je dobar za sve, uspjeh je neizbježan. Ove godine Vinarija Tikveš slavi 130 godina uspješna rada, to je iskustvo važno, no za uspjeh to nije dovoljno. Treba pratiti trendove i stalno inovirati. To je jedan od razloga zašto je Tikveš u samom vrhu svjetskih proizvođača vina. Potraga za unikatnim okusima i posebnim vinima nikada ne završava. U Tikvešu je imperativ vrhunska kvaliteta, a ona podrazumijeva pronalaženje novih terroira, stalna ulaganja u modernizaciju proizvodnje, uvođenje inovacija u pristupu potrošaču. U tom smjeru planiramo investicije u nove vinarije ili vinograde.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu