Prodavaonica švedskog trgovačkog lanca Hennes & Mauritz (H&M) u zagrebačkom Arena centru bit će prva među 14 prodajnih lokacija na hrvatskom tržištu u kojoj će ta internacionalna kompanija ponuditi svoju novu kozmetičku liniju "H&M Beauty" koja će s početkom srpnja biti dostupna u 900 trgovina na 40 tržišta.
Upravo je ta trgovina, moguće i zbog činjenice da ima najveću kvadraturu, bila izabrana za otvaranje uopće prvog kozmetičkog odjela u nekom od prodajnih prostora H&M-a u Hrvatskoj, što je realizirano u ožujku 2014. Kompanija je, naime, u svom privremenom polugodišnjem izvješću, za financijsko razdoblje prosinac 2014. – svibanj 2015. objavljenom u četvrtak, najavila kako će postupno od srpnja novi kozmetički brend uvoditi u 900 trgovina u 40 zemalja te i kroz online kanal. Da se i Hrvatska našla na listi odabranih 40 tržišta za Poslovni dnevnik potvrdio je Danilo Drobnjak, menadžer zadužen za odnose s javnošću na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu