Vodeći svjetski mediji počeli su mijenjati princip naplate oglašavanja na svojim digitalnim platformama: napuštaju naplatu po klikovima (CPC) ili pak po učestalosti pojavljivanja same reklame na portalu te prelaze na trošak po satu (CPH).
Plaća se ovisno o tome koliko dugo je čitatelj proveo na njihovu oglasu. Potkraj svibnja takav je način naplate oglasa najavio Financial Times (FT). Zanimljivo je da se taj poslovni model u Hrvatskoj primjenjuje već dugo. Možda je on najočitiji u sustavu marketinga virtualne valute Vingd, kojom se mogu plaćati sadržaji na internetu. Tako putem Vingda možete gledati utakmice HNL-a i Lige prvaka, pristupiti premium poslovnim informacijama, gledati televiziju i sl.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Potpuno pogrešna opservacija, niti FT& uvodi sličan model. U Vingdo plaća oglašivač kada odgovaraš na pitanja sponzora (oglašivača), nema veze sa provedenim vremenom. S obzirom na broj oglasa kod njih nije naročit interes. Osobno uvijek automatski odgovaram sa što manje napora, kod mene je model potpuno promašen .
Uključite se u raspravu