Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FT uvodi naplatu oglasa po uzoru na hrvatski Vingd

Autor: Darko Bičak
04. lipanj 2015. u 22:01
Podijeli članak —
Preko Vingda mjere i u Agrokoru, Lutriji, Dukatu.../FOTOLIA

Mediji više ne žele računati samo klikove nego vrijeme provedeno na nekoj reklami.

Vodeći svjetski mediji počeli su mijenjati princip naplate oglašavanja na svojim digitalnim platformama: napuštaju naplatu po klikovima (CPC) ili pak po učestalosti pojavljivanja same reklame na portalu te prelaze na trošak po satu (CPH).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Plaća se ovisno o tome koliko dugo je čitatelj proveo na njihovu oglasu. Potkraj svibnja takav je način naplate oglasa najavio Financial Times (FT). Zanimljivo je da se taj poslovni model u Hrvatskoj primjenjuje već dugo. Možda je on najočitiji u sustavu marketinga virtualne valute Vingd, kojom se mogu plaćati sadržaji na internetu. Tako putem Vingda možete gledati utakmice HNL-a i Lige prvaka, pristupiti premium poslovnim informacijama, gledati televiziju i sl.

Vodeći svjetski mediji počeli su mijenjati princip naplate oglašavanja na svojim digitalnim platformama: napuštaju naplatu po klikovima (CPC) ili pak po učestalosti pojavljivanja same reklame na portalu te prelaze na trošak po satu (CPH).

Plaća se ovisno o tome koliko dugo je čitatelj proveo na njihovu oglasu. Potkraj svibnja takav je način naplate oglasa najavio Financial Times (FT). Zanimljivo je da se taj poslovni model u Hrvatskoj primjenjuje već dugo. Možda je on najočitiji u sustavu marketinga virtualne valute Vingd, kojom se mogu plaćati sadržaji na internetu. Tako putem Vingda možete gledati utakmice HNL-a i Lige prvaka, pristupiti premium poslovnim informacijama, gledati televiziju i sl.

 

10oglašivača

koristi novi način plaćanja oglasa preko Vingda u Hrvatskoj

"Vani se sad razvija svijest da bi oglašivači mogli plaćati oglase i prema vremenu koje korisnici provode na njima. Ne više samo prema broju impresija i klikova. Na toj je hipotezi Financial Times kreirao oglašivački model. A mi ovdje u Hrvatskoj imamo barem 10 velikih oglašivača koji već godinama plaćaju oglase prema vremenu koje korisnici provode na njima, kod nas na Vingdu. Od Agrokora do Hrvatske lutrije, Fine, Dukata, HTC-a i drugih", objašnjava Majana Havranek, partnerica u Vingdu.

U FT-u procjenjuju da će novi način naplate oglasa imati veću korist za obje strane, i za oglašivača, i za izdavača. Projekt je probno zaživio sredinom 2014. godine i u njega je bilo uključeno 10 strateških oglašivača britanskih poslovnih novina. Rezultat je bio da su klijenti bili zdaovoljnji, a prihodi FT-a porasli su po toj osnovi za milijun dolara.

Autor: Darko Bičak
04. lipanj 2015. u 22:01
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Potpuno pogrešna opservacija, niti FT& uvodi sličan model. U Vingdo plaća oglašivač kada odgovaraš na pitanja sponzora (oglašivača), nema veze sa provedenim vremenom. S obzirom na broj oglasa kod njih nije naročit interes. Osobno uvijek automatski odgovaram sa što manje napora, kod mene je model potpuno promašen .

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close