Nakon dvije godine razvoja, agencija Ipsos Puls i službeno je u Hrvatskoj pokrenula DotMetrics, projekt mjerenja posjećenosti internetskih medija zasnovan na analitičkom sustavu.
DotMetrics prikuplja podatke o posjećenosti hrvatskih internetskih portala tako da bilježi i pohranjuje cjelokupan promet web stranice, povezujući ga s demografskim podacima iz anketa i bazičnih istraživanja. Podatke o posjećenoj web stranici i uređaju koji ju je posjetio prikuplja na svakom portalu u mjerenju, te sve podatke sprema u baze podataka kako bi se kasnije mogli obraditi. U Hrvatskoj se zasad mjeri 100 portala, a pokretači projekta pozivaju i sve ostale nakladnike online medija da im se jave ako se žele uključiti u mjerenje, i to besplatno, kako bi se preciznije upoznali sa interesima svoje publike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu