Silvija Pleština, potpredsjednica Roglićeve Orbico Grupe za kozmetiku pune je tri godine vodila pregovarački tim koji je zaslužan za dolazak MAC-a, tog mega popularnog američkog make up brenda, u ovu regiju. To se smatra najznačajnijim poslovnim događajem u toj branši u posljednje vrijeme.
U portfoliu s kojim rukovodite nalaze se deseci renomiranih vodećih brendova iz sektora selektivne kozmetike, pa je vaša funkcija vjerojatno san mnogih mladih hrvatskih menadžerica. Kako biste opisali svoj posao, te kakva su vaša iskustva u dovođenju niza svjetskih brendova iz tog područja na 15 od ukupno 17 europskih tržišta gdje Orbico ima svoje operacije?
Kako bih točno odgovorila na ovo pitanje, morala bih opisati gotovo 20 godina svog rada u kozmetici. Karijeru sam započela 1996. godine s P&G mirisima i Max Factor dekorativnom kozmetikom. U sljedećih nekoliko godina postali smo partneri vodećih svjetskih kozmetičkih kuća kao sto su PUIG, Interparfums, COTY, LVMH, Elizabeth Arden, Bourjois, itd. Profesionalno odrađen posao na jednom tržištu donosio je novu zemlju, a s novim prostorima i nove akvizicije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu