Prosječni potrošač ne sjedi pasivno na kauču i prebacuje programe, nego je aktivni korisnik koji se zabavlja i informira preko računala, mobitela i tableta.
On kreira i trendove, prema kojima hrvatske web stranice imaju veći doseg od najpopularnijih televizija. Prema podacima gemiusAudiencea, u ožujku ih je posjetilo 2,308.790 jedinstvenih korisnika, od kojih je čak 56% preko svojih računala, mobitela i mobilnih aplikacija posjetilo najpopularniji portal 24sata.hr. U TV targetu (publici 18-49 godina), 24sata.hr u ožujku je samo preko računala posjetilo 809.046 ljudi, dok je najgledaniji TV kanal u toj skupini dosegao 760.899 gledatelja – 48.147 osoba manje. Na 24sata.hr se surfalo i preko mobilnih uređaja, čak 696.093 korisnika posjetila su ga s mobitela ili tableta. Zbog dugotrajne krize mnoge su se tvrtke suočile s padom budžeta, što traži da svaka kuna koja se uloži u oglašavanje bude što učinkovitija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu