U Splitu jepredstavljen novootvoreni sezonski ured vodeće svjetske kompanije za on-line rezerviranje hotelskog i drugovrsnog smještaja Booking.com-a.
Kako je kazao regionalni menadžer kompanije Goran Pleše, otvaranje ureda je rezultat izraženog porasta potražnje gostiju za smještajem na području Splita i okolice, koji će ujedno funkcionirati i kao podrška postojećim smještajnim kapacitetima na ovom području. „Ovo je jedan od 165 ureda koje imamo u svijetu. Ovim želimo i svakom Booking.com korisniku osigurati jednostavan pronalazak smještaja. Danas na području Splita imamo 6.600 objekata, a u samom Splitu 1.700. Kada smo otvarali ured u Zagrebu, 2011. godine smo u cijeloj regiji samo 170 objekata, a u Splitu 50“, kazao je Pleše, istaknuvši da Booking.com generira veću potražnju od rasta kapaciteta, da se mnogo ulaže u promociju regije te se u kompaniji radi stalno na novim i novim aplikacijama koje gostima trebaju što je moguće više približiti destinacije i olakšati rezervacije smještaja.
„Booking.com već je dugo prisutna u našem gradu, koji je gospodarski prvenstveno okrenut turizmu i sa velikim ambicijama za njegov daljnji razvoj, prvenstveno za razvoj industrije zabave kao temeljnog faktora za produženje turističke sezone. Rezultati koji nam pokazuju uspjeh svih dionika u turističkom biznisu govore nam o velikom porastu broja dolazaka i noćenja, ali i vremenu boravka naših gostiju koje sve svake godine sve više produžava“, kazala je Ela Žižić, pročelnica Službe za gospodarstvo, turizam, međunarodne i europske fondove, zaželjevši agenciji da Splitu dovede mnogo turista.
Važnost otvaranja ureda Booking.com-a za grad i regiju istakli su direktorica Turističke zajednice Grada Splita Alijana Vukšić i direktor TZ Splitsko dalmatinske županije Joško Stella. U uredu će raditi sedmero ljudi koji će pokrivati područje od Makarske do Trogira i otoke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Imam lošeg iskustva sa Booking, odnose se vrvlo loše prema partnerima
Uključite se u raspravu