Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Treba znati kako osigurati novac i informacije, ali i poslovnu motivaciju

Autor: Marta Duić
27. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Jadranka Mršić Hebrang, HBOR/Vjeran Žganec Rogulja/PIXSELL

Prenosila su se nova znanja i vještine za bolje poslovanje.

Poduzetnici su na besplatnim edukacijama u Čakovcu saznali kako do EU novca namijenjenog ruralnom razvoju, a kako do kredita HBOR-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Mogli su naučiti način kreiranja kreditnog zahtjeva koji banke neće moći odbiti, kako se oglašavati uz minimalan budžet ili kako restrukturiranjem spasiti tvrtku. Jadranka Mršić Hebrang, rukovoditeljica Direkcije kreditiranja malog i srednjeg gospodarstva u Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, održala je edukaciju nazvanu Od mikrokredita uz CIP garanciju do EU projekta – saznajte kako do povoljnih sredstava za kreditiranje vašeg gospodarstva. Bilo je riječi o tome što je potrebno za HBOR-ove programe kreditiranja poput mikrokreditiranja, poduzetništva mladih, žena poduzetnica, poduzetnika početnika, ali i sredstava za financiranje povećanje konkurentnosti poslovanja i projekata EU fondova.

Poduzetnici su na besplatnim edukacijama u Čakovcu saznali kako do EU novca namijenjenog ruralnom razvoju, a kako do kredita HBOR-a.

Mogli su naučiti način kreiranja kreditnog zahtjeva koji banke neće moći odbiti, kako se oglašavati uz minimalan budžet ili kako restrukturiranjem spasiti tvrtku. Jadranka Mršić Hebrang, rukovoditeljica Direkcije kreditiranja malog i srednjeg gospodarstva u Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, održala je edukaciju nazvanu Od mikrokredita uz CIP garanciju do EU projekta – saznajte kako do povoljnih sredstava za kreditiranje vašeg gospodarstva. Bilo je riječi o tome što je potrebno za HBOR-ove programe kreditiranja poput mikrokreditiranja, poduzetništva mladih, žena poduzetnica, poduzetnika početnika, ali i sredstava za financiranje povećanje konkurentnosti poslovanja i projekata EU fondova.

Najviše pažnje bilo je posvećeno kreditiranju mikro poduzetnika uz garanciju CIP-a čime su značajno pojednostavljeni zahtjevi za instrumentima osiguranja. Igor Bobek iz Hrvatske gospodarske komore, poduzetnicima je pružio detaljan uvid u mogućnosti financiranja poduzetničkih projekata iz fondove EU, vezanih uz regionalni razvoj. Na prezentaciji su prikazane alokacije za financijsko razdoblje 2014-2020 s naglaskom na mogućnost za poduzetničke projekte. O prednostima izvoza govorio je Darko Horvat na edukaciji Izvoz kao idealna prilika za proširenje poslovanja. Zahvaljujući izvozu njegova je tvrtka proteklih godina rasla i postala renomirani proizvođač u regiji i šire, posebno na tržištu srednje i zapadne Europe.

Poduzetnicima je prenio svoje iskustvo i primjere iz prakse u pozicioniranju hrvatske industrije u odnosu na širu regiji i pojasnio im kako kvalitetan domaći proizvod i konkurentna cijena omogućavaju direktan nastup na inozemnom tržištu te ih savjetovao kako širiti poslovnu mrežu i kanale distribucije. "Prije nego što počnete misliti o izvozu, potrebno je napraviti istraživanje tržišta, proučiti s kojim institucijama je poželjno uspostaviti kontakt i na koji način doći do potrebnih informacija", poručio je Horvat.

Dunja Vuković iz Ramira, održala je edukaciju Sama ideja nije dovoljna – četiri pravila za motiviranog i uspješnog poduzetnika. "Samomotivacija i motivacija su izuzetno va-žne za ostvarivanje ciljeva i osjećaja zadovoljstva poslom. Svi znamo da poduzetnički posao može biti izazovan te da je potrebno mnogo energije i fokusa kako bismo ga obavljali na pravi način te da bismo naši korisnici bili zadovoljni", poručila je.

Ističe kako je u današnje vrijeme, zbog svakodnevice ispunjene brojnim obvezama, ponekad zaboravljamo koliko je motiviranost važna što za posljedicu ima nedostatak usmjerenosti, vizije i osjećaja da ono što radimo ima smisao: "Vrlo je važno znati kako tome doskočiti i kako možemo potaknuti onaj prvotni žar koji smo imali kad smo tek otvarali svoju tvrtku, jer upravo tu leži naš najveći izvor motivacije." Kako faktoring može pomoći u poslovanju i povećati likvidnost poduzetnicima je otkrio Arsen Paro iz AZ faktoringa: "Novac isplaćen u faktoringu ne tretira se kao zaduženje pa se čuva kreditna sposobnost i jača bonitet i rentabilnost. Svjetska industrija faktoringa bilježi porast od 13,5% u 15 godina i bitno pridonosi rastu i razvoju naročito malih i srednjih poduzetnika u svijetu." 

Autor: Marta Duić
27. travanj 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close