Jučer navečer su na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo rekordnih 53 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Franck, Imago reklamna agencija kao primarna agencija i medijska agencija Unex Media za kampanju "CROmpiri". Zlatom su nagrađene i kampanje "Došli smo ostaviti trag", Zagrebačke pivovare, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije Universal McCann te kampanja "Tajna nestalih čarapa" tvrtke Saponia koja je nastala u suradnji s Imago reklamnom agencijom i agencijom 1i0.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je Imago reklamna agencija s osvojenim Grand Prixom, dvije zlatne i jednom srebrnom nagradom, zatim slijede agencije BBDO Zagreb s jednim zlatom i srebrom, McCannErickson s osvojenim srebrom i broncom te Bruketa&Žinić OM s dvije bronce, agencije OMD media i Brlog s jednom broncom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu