Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

YouTube Cards – Anotacije napokon postaju mobilne!

Autor: Neuralab
14. travanj 2015. u 13:54
Podijeli članak —
Foto: Press Association/PIXSELL

One su dodatan interaktivan prozor koji se prikazuje povrh odabranog videa.

Na YouTubeu se više od 50% videa pogleda na zaslonu smartphone uređaja. Brandovima je nemogućnost prikaza anotacija tim mobilnim korisnicima oduvijek bila trn u oku. No u ožujku ove godine, YouTube je svojim korisnicima predstavio novu funkcionalnost – 'YouTube Cards'

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Ukratko – one su dodatan interaktivan prozor koji se prikazuje povrh odabranog videa. I ono slatko – odlično izgledaju, a rade glatko i na mobilnim uređajima! 

Na YouTubeu se više od 50% videa pogleda na zaslonu smartphone uređaja. Brandovima je nemogućnost prikaza anotacija tim mobilnim korisnicima oduvijek bila trn u oku. No u ožujku ove godine, YouTube je svojim korisnicima predstavio novu funkcionalnost – 'YouTube Cards'

Ukratko – one su dodatan interaktivan prozor koji se prikazuje povrh odabranog videa. I ono slatko – odlično izgledaju, a rade glatko i na mobilnim uređajima! 

Sada, na interaktivnim karticama, možete prezentirati svoje web sjedište, prodavati određeni proizvod ili pak 'linkati' na neki drugi video/playlistu. 'Cards' možete postaviti i na prijenos uživo nekog događaja što potencijalno može biti vrlo zanimljiv kanal oglašavanja. Ali povrh svega 'Cards' možete postaviti i na vaš TrueView video oglas! Tako možete još više informacija postaviti u svoju reklamu, ali na jedan decentan i vizualno lijep način. YouTube je ovim potezom proslavio peti rođendan TrueView formata te kreatorima omogućio veću mogućnost interaktivnosti i kreativnosti prilikom izrade kampanje.

'Surf's up!' Ako ulažete u online marketing, a niste još zajahali veliki val YouTube oglašavanja – uzmite tu dasku i ne propustite priliku! Ne zaboravite da 'Click Through Rate' TrueView oglasa nerijetko dostiže i 70%.

Autor: Neuralab
14. travanj 2015. u 13:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close