Na ideju smo došli kroz vlastito iskustvo i frustraciju prilikom dugog čekanja na ulazak na festivale što nas je ponukalo da izradimo prototip rješenje koje će ubrzati protočnost posjetitelja prilikom ulaska na festivale.
Uslugu smo prvi puta testirali krajem 2012. na Brucošijadi FER-a, a kako je reakcija tržišta bila odlična odlučili smo nastaviti daljnji razvoj", kaže Dejan Lugonja iz Festomata. Festomat Circle, integrirano rješenje za evente, komercijalno su ponudili prvom klijentu – LUNCH 2013 konferenciji u San Franciscu. Usluga je realizirana nad 6000 posjetitelja najveće startup konferencije na svijetu uz podršku Microsofta i Nokije koji su opremili štand i financijski poduprli Festomat. U svakoj sportskoj, glazbenoj ili konferencijskoj Festomat ulaznici ili akreditaciji nalazi se ugrađeni minijaturni čip koji se očitava pametnim telefonima, a sustav provjeru autentičnosti obavlja potpuno automatski unutar 0,17 sekundi. Organizatorima s velikim brojem posjetitelja sustav skraćuje vrijeme ulaska i onemogućava preprodaju i krivotvorenje ulaznica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu