Per Nilsson odgovoran je za PR na globalnoj razini u Volvo Trucks – jednom od najvažnijih brandova kamiona na svijetu.
Bio je zadužen za PR strategije i provedbu viralne kampanje Live Test Series, uključujući i uspješan Epic Split video sa Jean-Claude Van Dammeom, koji je rezultirao znatnim medijskim publicitetom. Volvo Trucks je najnagrađivaniji oglašivač na svijetu 2014. i to bez ijednog potrošenog novčića na oglašavanje. Na Danima komunikacija koje će se održati od 16.do 19.travnja u Hotelu Lone u Rovinju, Nilsson će odvesti posjetitelje iza kulisa kampanje koja je promijenila percepciju B2B komunikacije i 'oživjela' Jean-Claude Van Dammea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu