Hrvatsko tržište kurirskih usluga je sve dinamičnije, a ulazak naše zemlje u punopravno članstvo Europske unije dao je tom sektoru dodatni zamah. O izazovima koji stoje pred kurirskim tvrtkama te kakvi trendovi se očekuju u narednom razdoblju, razgovaramo sa Srebrenkom Saks, direktoricom DHL-a Hrvatska, koji je dio koncerna Deutsche Post DHL Group.
Koncern je lani ostvario prihod u iznosu od više od 56 milijardi eura. Saks ističe da je DHL vodeći globalni brend u logističkoj industriji. "Uz pomoć više od 325.000 zaposlenika u preko 220 zemalja širom svijeta, povezujemo ljude i poslovanja omogućujući globalnu trgovinu", kaže Saks.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu