Ako vodite Facebook stranice, vjerojatno već znate da je ova društvena mreža u proteklih nekoliko dana radila na uklanjanju deaktiviranih ili komemoriranih profila iz broja fanova, stoga su mnoge stranice uočile manju brojku među svojim “lajkovima”, piše Netokracija.
No, to nije nužno loša stvar – kao što smo se osvrnuli na ovaj fenomen prije nekoliko dana, fanovi čiji profili nisu aktivni ionako ne doprinose brendu i ciljevima koje on želi postići na ovoj platformi, a na ovaj način voditelji stranica imaju bolji uvid u njihovu strukturu. Također, Facebook je istaknuo kako ovaj potez omogućuje vlasnicima da lakše pronalaze korisnike Facebooka slične njihovim fanovima putem opcije ‘Lookalike Audiences’, što znači da svoje oglase mogu preciznije targetirati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu