Od kuće ili u trgovini, off ili online – važno je da je smart, udobno i u potpunosti umreženo. Kupci danas traže ultimativni shopping doživljaj putem svih mogućih kanala.
Sektor trgovine danas obilježavaju duboke promjene, a jedna od njih je i tzv. multikanalni pristup trgovini. "Postojeći procesi i strukture prilagođeni su stacionarnoj trgovini koja je uglavnom vrlo heterogena. Stoga su IT tehnologije rješenje za uvođenje multikanalnog pristupa. Istovremeno, za IT sektor to je jedan od velikih izazova. Ukoliko se trgovina ne želi odreći velikih prometa, morat će se prilagoditi i dolaziti do svojih kupaca kroz sve moguće kanale", smatra Michael Gerling, direktor EHI Retail Institute.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu