Možda toga nije i posve svjesna, no Kate Middleton, supruga britanskog princa Williama što joj je donijelo titulu vojvotkinje, ima zlatan marketinški dodir.
Što znači kad se proizvod, pa bio i obična četka za kosu, poveže sa slavnom osobom poput nje pokazuje primjer Tangle Teezera, najprodavanijeg britanskog proizvoda na Alibabinoj platformi Tmall. Te četke za kosu, koje je, kako je priznala, koristi i atraktivna vojvotkinja od Cambridgea počele su se na Tmallu prodavati u svibnju, a dosada su prodane u 70.000 komada. Pomnoži li se to s cijenom između 18 i 24 dolara za komad, princeza Kate je tvrtki donijela između 1,3 i 1,7 milijuna dolara u manje od godine dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu