Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

100.000 šalica besplatne kave za građane Zagreba, Splita, Zadra i Osijeka

Autor: Objava za medije
05. ožujak 2015. u 11:04
Podijeli članak —
Foto: Thinkstock

Kampanja je potaknuta istraživanjima navika ljubitelja kave.

U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom ,,Odvojite dio jutra za sebe'' NESCAFÉ će građane Zagreba, Splita, Zadra i Osijeka tijekom ožujka razveseliti s više od 100.000 šalica kave. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kampanja je potaknuta istraživanjima navika ljubitelja kave, koja su pokazala kako su osnovni motivi za ispijanje kave razbuđivanje, pokretanje i podizanje raspoloženja. Stoga je NESCAFÉ Classic odlučio iznenaditi Hrvate kavom i omogućiti im jutarnji trenutak uživanja u omiljenom napitku, na njihovom putu do posla ili pri obavljanju dnevnih aktivnosti. 

U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom ,,Odvojite dio jutra za sebe'' NESCAFÉ će građane Zagreba, Splita, Zadra i Osijeka tijekom ožujka razveseliti s više od 100.000 šalica kave. 

Kampanja je potaknuta istraživanjima navika ljubitelja kave, koja su pokazala kako su osnovni motivi za ispijanje kave razbuđivanje, pokretanje i podizanje raspoloženja. Stoga je NESCAFÉ Classic odlučio iznenaditi Hrvate kavom i omogućiti im jutarnji trenutak uživanja u omiljenom napitku, na njihovom putu do posla ili pri obavljanju dnevnih aktivnosti. 

Daniel Bilić, poznati hrvatski radijski voditelj, podržao je kampanju: „Za razliku od većine ljudi, moj radni dan započinje u 5 sati ujutro. Zbog toga je za mene jutro bez kave kao radio bez glazbe“.

NESCAFÉ timovi će tako tijekom kampanje patrolirati na frekventnim lokacijama te tramvajskim i autobusnim stajalištima i dijeliti građanima kavu. One najbudnije će nagraditi crvenim šalicama, kavom za pripremu kod kuće ili besplatnom vožnjom taxijem do željenog odredišta, uz šalicu NESCAFÉ Classic kave.

Autor: Objava za medije
05. ožujak 2015. u 11:04
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close