U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom ,,Odvojite dio jutra za sebe'' NESCAFÉ će građane Zagreba, Splita, Zadra i Osijeka tijekom ožujka razveseliti s više od 100.000 šalica kave.
Kampanja je potaknuta istraživanjima navika ljubitelja kave, koja su pokazala kako su osnovni motivi za ispijanje kave razbuđivanje, pokretanje i podizanje raspoloženja. Stoga je NESCAFÉ Classic odlučio iznenaditi Hrvate kavom i omogućiti im jutarnji trenutak uživanja u omiljenom napitku, na njihovom putu do posla ili pri obavljanju dnevnih aktivnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu