Nakon šest godina provedenih u Greyu, Dubravko Opašić ostavio je sigurnost koju mu pruža ta svjetska reklamna agencija i prešao na poziciju direktora za odnose s klijentima zagrebačkog Degordiana, brzorastuće digitalne agencije s uredima u nekoliko zemalja.
Zašto ste se odlučili na promjenu?
Moja kontinuirana želja za osobnim razvojem, odnosno način na koji vidim svoj poslovni put. Iako u ovim tržišnim okolnostima kada nezaposlenost raste, BDP pada već 12 kvartala i kada se općenito ne vidi svjetlo na kraju tunela, ovo što ću reći možda zvuči pomalo pretenciozno, možda čak i bahato, no pobornik sam doktrine da bi u idealnim uvjetima posao trebalo promijeniti svakih pet – šest godina. Zašto? Smatram da je to dobro zbog motivacije, da se tako dodatno potiče inovativnost i kreativnost koja se neminovno pomalo uspava zbog rutine koju donosi svakodnevica, zbog profesionalnosti i dobrog odnosa prema kolegama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu