Karlo Stojčević, direktor i član Uprave kreativne agencije RedPoint karijeru je započeo je u San Franciscu gdje je radio kao broker, a kasnije u prodaji i marketingu iste tvrtke.
Tad je shvatio da ga marketing zanima i od brokera je došao do pozicije člana uprave i marketinškog direktora tvrtke. Nakon stjecanja prvog marketinškog iskustva, vratio se u Hrvatsku 2005. i počeo raditi u internacionalnim oglašavačkim agencijama. Kako kaže Stojčević, dok je vodio internacionalne brendove i velike klijente, skupljao je stručna znanja, vještine i razumijevanje koje je u današnje vrijeme jako bitno za klijente i razvoj brendova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu