Poslovni.hr

Fokusiranje na strategiju ključno za dugi vijek brenda
Podijelite:
Hrvatski brendovi su na malom tržištu koje ih tjera na zanemarivanje fokusa, a to je loše jer dovodi
Hrvatski brendovi su na malom tržištu koje ih tjera na zanemarivanje fokusa, a to je loše jer dovodi do osipavanja brenda
Hrvatski brendovi su na malom tržištu koje ih tjera na zanemarivanje fokusa, a to je loše jer dovodi
Karlo Stojčević, direktor i član Uprave agencije RedPoint/Danijel Berković/PIXSELL
Karlo Stojčević, direktor i član Uprave agencije RedPoint/Danijel Berković/PIXSELL
Thumbs 0
Thumbs 1
Hrvatski brendovi su na malom tržištu koje ih tjera na zanemarivanje fokusa, a to je loše jer dovodi do osipavanja brenda
SLIKA: 1 od 2
Karlo Stojčević, direktor i član Uprave agencije RedPoint/Danijel Berković/PIXSELL
SLIKA: 1 od 2

New Report

Close