Lidl je izazvao pozornost javnosti projektom kojim će sve voditelje trgovina (ima ih 86, a čak 80 posto su žene) nagraditi značajnim povećanjem plaće i darivati osobnim vozilom koje će moći koristiti i u privatne svrhe. O toj novoj poslovnoj inicijativi govori voditeljica projekata ljudskih resursa u Lidlu Milena Milardović.
Na što je fokusiran projekt?
Provodi se na međunarodnoj razini i obuhvatit će više od 10.000 voditelja trgovina na svim tržištima na kojima Lidl posluje. Pokrenut je 2013. u Njemačkoj. U Hrvatskoj smo u ožujku 2014. počeli s pripremama, ali smo zajedno s drugim državama od početka dio tog projekta. Fokus je na edukaciji, za koju smo angažirali i vanjske tvrtke, a namijenjena je za svih 86 voditelja trgovina. Proći će sveobuhvatan program stručnog i osobnog usavršavanja. Naglasak je na individualnom pristupu svakom zaposleniku, a to, koliko znam, u Hrvatskoj još nitko nije realizirao. Želimo ih osnažiti za sve veće izazove u maloprodaji koji očekuju naše voditelje trgovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Da i da žene nemilosrdnije gaze!
Priča se da za te voditelje trgovina biraju beskrupulozne, toksične ljude koji su spremni gaziti druge bez želje za pomilovanjem..
Inače živio Lidl!
Uključite se u raspravu