Njemačke kompanije nanjušile su kako bi zahvaljujući cobrandingu mogle povećati svoje profite.
Tako, nakon što je nedavno proizvođač sportske opreme Puma imenovao američku pop pjevačicu Rihannu za svoju kreativnu direktoricu, za akviziciju iz glazbenih voda se odlučio i Volkswagen. Naime, iz najvećeg europskog proizvođača automobila su poručili kako su na dužnost direktora marketinga imenovali britanskog glazbenika Robbieja Williamsa.Kako javlja Tanjug, u okviru svjetske premijere Volkswagen je predstavio reklamnu kampanju modela "Club & Lounge".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu