Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Agencija EuroART93 iz Siska 60 posto prihoda radi u izvozu

Autor: Darko Bičak
13. studeni 2014. u 22:01
Podijeli članak —
Direktor Euroarta Jurica Vuković (stoji desno uz prozor) sa svojim kreativnim timom u Sisku

Plan je da se u narednom razdoblju otvori novi ured u Njemačkoj te da se snažnije iskorači u regiju.

Sisačka tvrtka Euroart93 je kreativna marketinška agencija koja 60 posto svojeg prihoda od oko 2,5 milijuna kuna ostvaruje u inozemstvu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

 Kako pojašnjava Jurica Vuković, direktor tvrtke, 70 posto njihova posla vezano je uz nove digitalne tehnologije. 

Sisačka tvrtka Euroart93 je kreativna marketinška agencija koja 60 posto svojeg prihoda od oko 2,5 milijuna kuna ostvaruje u inozemstvu.

 Kako pojašnjava Jurica Vuković, direktor tvrtke, 70 posto njihova posla vezano je uz nove digitalne tehnologije. 

Orijentacija na izvoz
U to se ubrajaju web stranice, web aplikacije, mobilna rješenja i općenito sve što je vezno za Internet. Ostatak njihova biznisa se odnosi na klasične marketinške usluge, poput viuzalnih identiteta, dizajna knjiga, oglasa, pakiranja i sl. "Budući da smo iz Siska, trebalo nam je godinu dana još davne 2000. da uopće "provirimo" na hrvatsko tržište s lokalnog. Nakon toga 2005. krenuli su upiti za inozemna tržišta i danas živimo uglavnom od izvoza. U početku su to bili bljeskovi, dakle jedan specifičan web projekt ili aplikacija za određenog klijenta, a danas je situacija da vani imamo niz agencija koje od nas outsourcaju projekte tako da je situacija prilično stabilna", kaže Vuković.

 

11kreativaca

radi u sisačkoj agenciji Euroart93

Među značajnim tržišta su im Kanada, SAD, Nizozemska i Velika Britanija. Vuković pojašnjava da web prisutnost jedne tvrtke više nije samo web stranica, već niz ostalih elemenata koje u današnje vrijeme klijenti traže sve više. Izrada portala, webshopa, mobilnih aplikacija, SEO, facebook aplikacija je u velikom porastu tako da većina klijenata traži kompletno rješenje web prisutnosti ali danas kroz znatno više komunikacijskih kanala nego prije kada je web stranica bila pojam. "Trenutno radimo s tvrtkama koje traže nešto drugačije, izimeđu ostalih tu su Franck, Hotel Antunović, Telenor Srbija, Carina, Badel, Labud, ZooHobby, Bernardin Group Slovenija, Encian, Hilton USA.", navodi Vuković. U Euroartu93 pojašnjavaju da, kao što i sam njihov naziv kaže, tvrtka im je osnovana  1993. godine. U početku su radili samo grafički dizajn (vizitke, mape, vizualne identitet), a  1999. krenuli su u web dizajn i  aplikacije.  

Trenutno je agenciji  11 kreativaca koji se brinu da  projekti izgledaju svježe, kreativno i osobno za svakog klijenta."Web je izuzetno kreativan medij, uz Flash animacije i medij koji na koji je praktički moguće postaviti bilo što, naša glavna ideja je bila:  klijentu davati osobne i kreativne web stranice, koje će ga jasno diferencirati od konkurencije", pojašnjava ovaj sisački poduzetnik. O konkurenciji Vukovići kaže da su web tržište i web agencije u Hrvatskoj prilično  aktivne. "Postoje "premium" agencije koje rade autentične projekte s vlastititim programskim rješenjima i realno mogu stati rame uz rame bilo kojoj web agenciji u svijetu. Takvih je agencija malo, ali i ih ima i sa njima imamo vrlo dobre odnose, te nemamo niti potrebu niti želju preotimati klijente. 

Veliki planovi
Postoje i low-budget agencije, koje opet imaju neke svoje klijente kojima je prvenstveno bitna iznimno niska cijena usluge.  Web je sektor koji se mijenja iz dana u dan, i izuzetno je bitno imati kvalitetne ljude u svom području rada, koji se svaki dan uče i gledaju što je novo u web tehnologijama", naglašava Jurica Vuković. U Sisku imaju  velike planove za naredno razdoblje koje uključuje otvaranje novog ureda u njemačkom Erdingu u Bavarskoj, inače najpoznatijem po možda i ponajboljem pšeničnom pivu na svijetu – Erdingeru. U planu je i jača prisutnost u regiji, posebice u Srbiji.

Autor: Darko Bičak
13. studeni 2014. u 22:01
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close