Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tajni kupci birali najbolje hotele

Autor: Marija Crnjak
06. listopad 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Hoteli dobili nalaze mistery shoppinga/ G. Kovačić/PIXSELL

Novi model ocjenjivanja napravljen je na inicijativu Udruge poslodavaca u hotelijerstvu (UPUHH).

Dvadeset od devedeset prijavljenih hotela za godišnju nagradu Turistički cvijet, koja se dodijeljuje na Danima hrvatskog turizma, ove godine prvi će put dobiti nagrade temeljem benchmarkinga i ocjena tajnih kupaca.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Novi model ocjenjivanja napravljen je na inicijativu Udruge poslodavaca u hotelijerstvu (UPUHH) u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu, s ciljem što objektivnijeg i nepristranijeg nagrađivanja hotela, objasnila nam je Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora za turizam pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Ove godine Dani turizma održavaju se u Opatiji sredinom listopada u organizaciji Ministarstva turizma, HGK i Hrvatske turističke zajednice.

Dvadeset od devedeset prijavljenih hotela za godišnju nagradu Turistički cvijet, koja se dodijeljuje na Danima hrvatskog turizma, ove godine prvi će put dobiti nagrade temeljem benchmarkinga i ocjena tajnih kupaca.

Novi model ocjenjivanja napravljen je na inicijativu Udruge poslodavaca u hotelijerstvu (UPUHH) u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu, s ciljem što objektivnijeg i nepristranijeg nagrađivanja hotela, objasnila nam je Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora za turizam pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). Ove godine Dani turizma održavaju se u Opatiji sredinom listopada u organizaciji Ministarstva turizma, HGK i Hrvatske turističke zajednice.

 

Krešić Jurić

Izbjegli smo ljudski faktor. 40 hotela bilo predmet skeniranja

"Prijašnjih su godina hoteli koji su se javili na natječaj ručno popunjavali tablice s parametrima, koje su se ručno obrađivale. To je otvaralo mogućnosti za pogreške, a i neke indikatore uspješnosti nismo mogli valorizirati. Od ove godine dogovorena je suradnja s fakultetom iz Opatije na benchmarking modelu u hotelijerstvu, koji je fakultet pokrenuo prije dvije godine. Hoteli su podatke slali fakultetu, koji ih je obradio, i u tom se postupku izdvojilo oko 40 hotela koji su bili predmet skeniranja tajnih kupaca", objasnila je Krešić Jurić. Uprave hotela dobile su nalaze mistery shoppinga, pa su hotelijeri dobili povratnu informaciju sa svim komentarima. Uzevši u obzir ta dva rezultata, nastala je konačna rang lista ranga hotela po osam kategorija s tri, četiri i pet zvjezdica. "Nije bilo komisije koja obilazi i najavljuje se, pa smo izbjegli ljudski faktor koji je ranije nužno u tom odnosu bio prisutan. Drukčije je kad to radi netko neovisan po špranci i svi imaju jednake šanse", ističe Krešić Jurić. 

Autor: Marija Crnjak
06. listopad 2014. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close