Identificiranje novih prodajnih prilika unutar postojeće baze kupaca, otkrivanje novih kupaca, brže modeliranje novih proizvoda i usluga te bolji uvid u buduće tržišne scenarije samo su neka od područja u kojima se primjenjuje multivarijabilna analiza.
Poslovni dnevnik razgovarao je s Joeom Hairom, autorom najuspješnijeg, istoimenog svjetskog udžbenika za multivarijabilnu analizu.Hair je u Zagrebu boravio drugi put u sklopu četverodnevne radionice koju na temu marketinških istraživanja koju organizira udruga Institut za inovacije, a njegov dolazak poklopio se s paradoksalnim podatkom koji je objavio World Retail Congress, prema kojem većina izvršnih direktora 300 najvećih trgovačkih lanaca na svijetu tvrdi da danas ima više podataka o svojim kupcima nego ikad, ali ujedno nikad manje znanja o tim korisnicima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg]
Uključite se u raspravu