Zahvaljujući društvenim mrežama, online šopingu i forumima, put potrošača do kupnje postao je višerazinski, a trgovci su prisiljeni učiti kako se kretati kroz novi teren.
Američka konzultantska tvrtka specijalizirana za globalni menadžment – McKinsey & Co., objavila je vodič o funkcioniranju novih ˝puteva˝ prilikom kupnje u članku The Consumer Decision Journey. Tvrde da su procesi odlučivanja kupaca u današnje vrijeme digitalnog tržišta de facto postali cirkularno putovanje koje se sastoji od četiri faze. Za početak tu je faza razmatranja, slijedi aktivna procjena, odnosno proces istraživanja potencijalnih kupnji, potom dolazimo do konačne odluke, odnosno trenutka kad potrošač kupi određeni proizvod.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu