Hrvatska pošta smatra da je rabatna politika pozitivno utjecala na njezin, kako kažu, dobar poslovni rezultat. Ta državna kompanija, naime, u cijelosti opovrgava u svojem odgovoru Poslovnom dnevniku mogućnost da bi eventualni krivac za gubitak koji je inače ostvaren u prvom polugodištu ove godine u iznosu od 7,5 milijuna kuna, mogao ležati u politici snižavanja cijena, točnije popustima koje je počela uvoditi još prije dvije godine.
Štoviše, s tom je politikom i njezinim učincima, te ukupno gledajući efektima restrukturiranja kao i tržišnim udjelom Pošta zadovoljna. Uzela je još šest posto tržišta, odnosno kako nam je potvrđeno danas drži 71 posto tržišta. Pored toga, kako navode za Poslovni dnevnik, niti rezultat više nije negativan: naime, u prvih sedam mjeseci ove godine njezina dobit iznosi 4,3 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu