Danijel Vuković i Hrvoje Škurla osnivači su, suvlasnici i kreativni direktori reklamne agencije Fahrenheit. Osvojili su više od 100 domaćih i internacionalnih nagrada. Imaju iskustva u radu s nizom klijenata iz gotovo svih kategorija. Radovi su im objavljivani u nizu domaćih ali i internacionalnih publikacija za oglašavanje. Od prošle godine njihova tvrtka Fahrenheit nastupa na tržištu zajedno s agencijom McCann Zagreb.
Koliko ste točno nagrada na Danima komunikacija dobili? U kojim kategorijama?
Dobili smo najviše nagrada među svim prijavljenim agencijama. Pripala nam je nagrada IdejaX za Pitroid- "Posmrtni marš" kao najbolji rad u protekoj godini u kategoriji Trgovina i kućanstvo. Na Ideji X imali smo šest finalista- Pan "Nek' se čuje do Rusije", Multipower "Letak", Njuškalo "Susjedi", Pitroid "Posmrtni marš" te HT "MAXobitelj" koja je nagrađena i u kategoriji cjelovitih kampanja. Na Effie Awards Croatia dobili smo srebro u kategoriji Telekomunikacijske usluge za kampanju HT MAXobitelj, srebro u kategoriji Piće za kampanju za Pan "Nek' se čuje do Rusije". Bilo smo Effie finalist u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge za kampanju RBA "Vrste kupaca", te u kategoriji Piće za kampanju "Ova Coca-Cola je za tebe". Zbrojem bodova za osvojene nagrade i finala možemo reći da je McCann/Fahrenheit najefikasnija agencija u HR 2014. godine. Također smo Mixx finalist u kategoriji Content Marketing & Social Media za rad B.net. Napokon, osvojili smo najvažniju nagradu na Danima komunikacija, Outward zlato za rad za Pan "Ako piješ, ne lijepi" u kategoriji Najbolji billboard.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu