U organizaciji BalCannesa i HURE, ove godine će se na Weekend Media Festivalu održati panel pod nazivom "The Perfect Pitch to Pitch Perfect (powered by HURA)". Moderator panela je Iva Biondić, VERN, a panelisti su Damir Ciglar, HURA; Ejub Kučuk, Mita Group, BiH; Špela Levičnik Oblak, LUNA TBWA/TBWA CEE Adriatic, Slovenija te Lea Stanković, Communis DDB, Srbija.
Na panelu ćemo saznati što je dobro, a što ne u pitchu? Zašto ih treba raditi, a zašto izbjegavati? Mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači? Je li besplatan pitch zaista – besplatan?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu