U financijskom pogledu uvjerljivo najisplativija opcija cestovnog povezivanja juga Hrvatske jest gradnja Pelješkog mosta, te brze ceste Ploče-Dubrovnik.
Takav projekt – gradnja Pelješkog mosta, te njegovo povezivanje s Pločama i Dubrovnikom pomoću brze ceste – koštao bi oko 380 milijuna eura. Na većem dijelu rute izvršila bi se rekonstrukcija i proširenje postojeće ceste, oko 33 kilometra bilo bi novogradnje, a cijeli projekt mogao bi dobiti 80-postotno sufinanciranje Europske unije. To je zaključak analize stručnih tijela Hrvatskih autocesta, a koju Poslovni dnevnik ekskluzivno objavljuje. U tom dokumentu analizirane su četiri moguće varijante gradnje cestovne infrastrukture prema Dubrovniku, a osim tehničkih, odnosno financijskih parametara, analizirana je i mogućnost izvora financiranja, odnosno potencijal privlačenja novca iz Europskih fondova.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sjenikovac: Čiste gluposti i preuveličavanje, autocesta uopće nije potrebna do tamo. Brza cesta i most će biti odlično rješenje – financijski i svrsishodno.
BIH se treba spojiti na koridor 5c što neće biti napravljeno u idućih 20 godina, a ne da sada još gledamo što su njihovi interesi po pitanju spajanja našeg juga
Sjenikovac…
Izgradnja autoceste preko Popovog polja je loš jer taj pravac misli financirati EU. Znači da nije pitanje hoće li BIH to isfinancirati jer novac dolazi izvana.
Upravo zato je to loša odluka da su naši glatko prihvatili izgradnju izvan Hrvatske.
Glupe cifre. Ispada da se može napraviti dvije brze ceste za trećinu cijene autoceste. Tko bi onda uopće gradio autoceste?
Uključite se u raspravu