Mnoge europske zemlje prepoznale su shopping turizam kao novi segment gospodarskog rasta.
Ulaganjem u tu granu turizma učinili su velik gospodarski iskorak i povećali dobit samima sebi. Turisti sa svih strana svijeta dolaze na već odavno popularne destinacije s ciljem kupovanja i trošenja novaca u njihovim maloprodajnim robnim kućama i shopping centrima. Globalna istraživanja pokazuju vrtoglave iznose koje ˝shopping turisti˝ potroše prilikom svojih putovanja trošeći više na kupovinu i užitak koji im ona pruža, nego na smještaj i hranu. U Hrvatskoj taj svjetski prihvaćen trend još nije prepoznat i nismo ni svjesni punog potencijala koji nam može donijeti. Hrvatska je Kinezima, ali i ostalim turistima s Dalekog Istoka zanimljiva u kombinaciji obilaska susjednih nam država te zbog blizine mora i široke ponude prirodnih ljepota koju ovi ljudi posebno cijene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu